IDAG


Börjar kvart i idag så jag har tid nu för att slänga in ett blogginlägg. Helgen har varit great. Har ridit med kompisar på Diva och sovit över med frukt, choklad, sushi och popcorn. Söndagen fick bli en pluggdag fast än att jag inte pluggade så värst mycket. Har prov på tisdag så jag ska ta tag i det idag.
t-shirt / tommy hilfiger - shorts / replay - halsduk / ?
 

» Anonym

man ser inte dina shorts ju

Svar: NEHE?
Wilma Nordkvist

2013-04-29 @ 15:22:20
» Wilma

Är det så varmt hos er så man kan ha shorts? Sköönt!! Vi har ganska varmt här uppe också, runt 15 grader så man kan sola yey!! ;) Jag saknar dig!!! Hoppas du mår toppen bra så får vi se till att ses någon gång!! :) <333

Svar: Ska precis gå ut och sola i bikini så ja det är runt 20 grader här! GÖTT :) saknar också dig Wilmis och hoppas att vi kan ses på sommarlovet! puss <3<3<3
Wilma Nordkvist

2013-05-04 @ 13:49:51
» Wilma

HÄRLIGT!!! Ja nu har det blivit ännu varmare här!! Ja verkligen vi får styra upp något! Skulle vara så sjukt kul! PUSS <3333

2013-05-10 @ 17:53:23


»DITT NAMN:
»Kom Ihåg mig?

»E-MAIL?

»URL/BLOG:



Wilma
Skriv vad du vill här