Q/A


Q: Vart kommer de vita byxorna ifrån?
S: De är från hunkydory :)
 
Q: Vad är det för ras?
S: det är tollare! finns ett mycket längre namn för rasen, men det är enklast att kalla dem tollare :)
 
Q: Vart kommer den oranga bikinin ifrån? skit snygg!
S: Köpte den på HM förra sommaren, men man kan säkert hitta den fortfarande :)
 
Q: Vad har du för kamera?
S: Canon EOS 500D
 
Q: Hej vart har du köpt kjolen ? Superfin !
S: Det är olivias som förtillfället inte har ngn blogg, men jag tror att den är köpt på bikbok!
 
Q: Ditt hår är amazing! Vad använder du för schampoo + balsam? kram!
S: Tack så mycket först och främst! Jag använder Maria Åkerbergs shampoo och även balsam. Min mamma säljer det så om du vill kontakta och köpa så hittar du hennes sida ---> http://ekologiskharmoni.se
 
Q: Storlek i tröjor?
S: Har för det mesta M i både byxor och tröjor, men det kan variera jättemycket. har XS i vissa tröjor och i min jacka har jag  till exempel XL. Byxor väljer jag storlek efter hur pösigt de ska sitta :)
 
Q: Vart har du köpt din gråa tröja med paljetter? superfin!
S: Köpte den i Spanien från Mango och tack!
 
Q: Har du köpt blusen nyligen? Isåfall var? Jättensygg :)
S: Köpte den för någon månad sen i Höganäs på Lager 157 och det är monrow, tack!
 
Q: Kan du visa dina favorit plagg ur garderoben?
S: Ja visst! jag gör det i ett inlägg senare :)
 
Q: kjolen är sjukt snygg!! Var kan man köpa den? :)
S: åh tack! köpt på gina :)
 
 



»DITT NAMN:
»Kom Ihåg mig?

»E-MAIL?

»URL/BLOG:



Wilma
Skriv vad du vill här