MINA VAL


-Vad ska du välja när det gäller gymnasieval? Hade varit kul att veta! kram :*
 
S: Ang gymnasieval. Hade tänkt att berätta lite om mina gymnasieval. Kan börja med att jag är väldigt inne på en skola, procivitas. Jag har hört att det är otroligt många 98or som har tänkt att gå där och därför kan det bi svårt att komma in. Jag gick ut VT 2013 med 300p och det var jag otroligt nöjd över. Nu under hösten höjde jag mig till 315 och det är sjukt roligt. Är så stolt över mig själv som kan hinna med allt i skolan, träningen och samtidigt träffa vänner. Det är ju inte alltid som det funkar.
 
Mitt förstahandsval kommer nog bli natur på procivitas, sen ekonomi och till sist samhälle. Alla inriktningar på en och samma skola. Fastnade väldigt för skolan eftersom det verkar vara bra lärare, bra tempo och en bra arbetsmiljö. Det ser fräscht ut, lokalerna är fina osv. Helt enkelt en bra skola, hoppas jag.
Hade tänkt att skugga där troligtvis på tors och sen kommer jag göra mina val.
 
Kort info om hur jag kommer välja!
 



»DITT NAMN:
»Kom Ihåg mig?

»E-MAIL?

»URL/BLOG:



Wilma
Skriv vad du vill här