.STANDARD.


Har varit lite konstigt i skolan idag. Vi har varit helklass och massa weird, men det var ändå bra. Igårkväll kom det ut avsnitt 21 av PLL så ska ta och kolla in det nu med lite varm choklad. Ikväll blir det teknikträning som jag ser fram emot, vi tränar nästan aldrig teknik så det ska bli toppen. SEE YA

» Wilmas

Du är så fin! Åhh vad jag saknar dig.... Hoppas du har det bra! När hade ni sportlov? Vi har det just nu. Kram <3

Svar: Vi hade sport lov förra veckan! Det var verkligen så länge sedan vi sågs! kan inte du också skaffa en blogg så jag vet hur det är med dig? (hoppas att du ser detta) PUSS
Wilma Nordkvist

2013-02-28 @ 16:47:05
» Gissa

Sjukt snygg du är:*
Seajoooo tommorrrrooow wilmispilmis

2013-02-28 @ 18:01:37
» Wilmas

Svar: Haha ;) Jo det skulle jag kunna göra! Har tänkt att skaffa men är väldigt lat... Men det skulle vara kul! Hoppas vi kan träffas and catcha up allt som har hänt! Love you!!!<3333

Svar: Ja Wilma!! Love u <333
Wilma Nordkvist

2013-03-01 @ 22:42:16


»DITT NAMN:
»Kom Ihåg mig?

»E-MAIL?

»URL/BLOG:



Wilma
Skriv vad du vill här