30 januari


Helt okej dag eller faktiskt mycket okej dag. Har haft idrott och lite andra vanliga lektioner och vid matrasten hade vi det toppen. Har aldrig skrattat så mycket så att jag har gråtit här i skolan, men sånt händer. Halv sex börjar träningen och jag är faktiskt ganska taggad fast jag vet att det kommer bli stentufft. Man måste bara tänka at efter allt slit kommer resultaten att visa sig! Jag vill som sagt bli bättre i friidrott och framför allt bli bättre i mitt knä.
bloggar mer sen P U S S
 
my precious ♕

» WILMAS!

Hur är det med dig? ÅHHH så söt liten hundvalp ni fått hem!!!! Och hörrdu, du är redan grym på friidrott. Kan man blir bättre? ;) Haha saknar dig!<333333

Svar: ÅÅååå så roligt att höra av dig Wilma! ja visst är han söt och jag har det toppen<3Man kan alltid bli bättre haha och saknar dig meed!!!
Wilma Nordkvist

2013-01-30 @ 17:48:47


»DITT NAMN:
»Kom Ihåg mig?

»E-MAIL?

»URL/BLOG:



Wilma
Skriv vad du vill här